שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

הפייסבוק שינה את אורך החיים של כולם, ילדים, מבוגרים, נוער, צעירים וגם עסקים. לכולם יש פרופיל ברשת החברתית הגדולה בעולם, יותר מ 800 מליון משתמשים בפייסבוק בעולם, ויותר מ 3.5 מליון משתמשים רק בישראל, כולם שם והרבה ! ולכן, זו ההזדמנות להגדלת החשיפה של עסק והמוצרים שלכם בפני הלקוחות הפוטנציאליים. שיווק בפייסבוק הינו יעיל מאוד, שכן היכולת להגיע אל קהל יעד ממוקד וספציפי, בזמן הכי רלוונטי לו, משפרים מאוד את אפקטיביות הפרסום. הפרסום בפייסבוק עובד בשיטה דומה לפרסום בגוגל, תשלום פר קליק או תשלום לפי חשיפה. המחירים שתקבע פייסבוק למודעה שלכם משתנים ותלויים בגורמים רבים, כאן, ידע וניסיון מקצועי יכולים לעזור.

שיווק בפייסבוק – פרסום בפייסבוק

צוות השיווק בפייסבוק באנטג'י מומחים בניהול קמפיין פרסום בפייסבוק ויצירת תוצאות אופטימליות לתקציב נתון. וזאת כתוצאה מכמות הידע והניסיון המקצועי שרכשו במשך שנים בשיווק ברשתות חברתיות. הם מכירים את השיטות והדרכים להוזיל את העלות פר הקלקה שפייסבוק ידרשו ממכם על כל קליק על המודעה שתפרסמו. בנוסף, פילוח השוק, וחשיפת המודעה שלכם לקבל יעד ממוקד וספציפי ככל האפשר, תעלה את אפקטיביות החשיפות עליהם תשלמו אם תבחרו בקמפיין PPC, לפיו התשלום הינו פר מספר חשיפות למודעה. ניהול קמפיין פרסום באופן מקצועי יוזיל את עלויות הפרסום בפייסבוק.

דף עסקי בפייסבוק - FanPage

Entagy מציעה הקמת דף עסקי בפייסבוק, דף זה ניקרא גם דף אוהדים והוא מיועד לייצוג רשמי של עסק או מותג. בשונה מפרופיל אישי, כל אחד יכול להצטרף לדף העסקי שלך ע"י לחיצה על כפתור Like ולהגדיל את מעגל הקישורים ואת מידת החשיפה לדף שלך. דף אוהדים מעניין, איכותי ופופולרי מגדיל את כמות הכניסות לאתר הבית ותורם לתדמית עסקית חדשנית ומוצלחת ולשמירת קשר רציף עם הצרכנים ויצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

עיצוב ובניית אתר פייסבוק

זמן השהייה הממוצע בפייסבוק הוא שעה, הוא ארוך יותר מזמן השהייה במנועי חיפוש, אליהם נכנסים הגולשים במטרה להגיע אל אתר בנושא ספציפי. לפייסבוק- אנשים נכנסים ונשארים, הם מגיעים למפגש חברתי. פייסבוק זיהתה את הפוטנציאל העסקי ויצרה את האפשרות להקים אתר פייסבוק ולהציגו בעמוד העסקי. כמו כל יישום שמספקת הרשת החברתית הענקית, גם אתר פייסבוק תופס תאוצה ברשת ובעלי עסקים רבים כבר מאמצים אותו כאחד מאמצעי השיווק בפייסבוק. אתר פייסבוק קלאסי מורכב משניים או שלושה עמודים שמתמקדים בהצגת השירות באופן כללי בצורה הטובה והממוקדת ביותר, עמוד שיציג את השירות או המוצר בצורה מאוד רחבה ועמוד נוסף עם טופס ליצירת קשר ופרטי התקשרות. שימוש באתר פייסבוק בנוסף לדף אוהדים ולאתר אינטרנט ברשת, יוצר תדמית מקצועית, ורושם חדשני וטכנולוגי.

לקבלת פגישת יעוץ ממומחים לשיווק בפייסבוק, השאר פרטים בטופס ליצירת קשר, ונחזור אלייך.